Το γνωρίζατε; – Η κατανάλωση σταφυλιών μπορεί να προσθέσει έως και πέντε χρόνια στη ζωή σας

Περισσότερα Νέα

- Advertisement -

Μια νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο Western New England στο Σπρίνγκφιλντ, MA δείχνει ότι η κατανάλωση σταφυλιών μπορεί να προσθέσει έως και πέντε χρόνια στη ζωή σας αποτρέποντας χρόνιες ασθένειες. Οι ερευνητές λένε ακόμη ότι τα αποτελέσματα της μελέτης είναι εκπληκτικά.

Τα σταφύλια είναι πλούσια σε χημικές ουσίες που αυξάνουν τα βακτήρια του εντέρου και μειώνουν τη χοληστερόλη. Περιέχουν επίσης αντιοξειδωτικά που καταστέλλουν τη φλεγμονή και μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων ή καρκίνου.

Οι ερευνητές σε αυτήν την τρέχουσα μελέτη ισχυρίζονται ότι η τακτική κατανάλωση σταφυλιών μπορεί επίσης να καταπολεμήσει τις κακές επιπτώσεις του πρόχειρου φαγητού, καθώς οι ευεργετικές ενώσεις τους βοηθούν στην εξάλειψη των λιπών και των ραφιναρισμένων σακχάρων στα επεξεργασμένα τρόφιμα.

Η κατανάλωση σταφυλιών επηρεάζει τα όργανα και τα συστήματα του σώματός μας ενώ η έρευνα έδειξε ότι αλλάζουν τη γενετική μας έκφραση.

Σε μια σειρά πειραμάτων, τα ποντίκια τρέφονταν με δίαιτα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά που καταναλώνεται συνήθως στις δυτικές χώρες. Μερικά ποντίκια έλαβαν επίσης ένα καθημερινό συμπλήρωμα σκόνης σταφυλιών, ισοδύναμο με ένα μικρό πιατάκι του φρούτου.

- Advertisement -

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα τρωκτικά των οποίων η διατροφή συμπληρώθηκε με σταφύλια είχαν λιγότερο λιπαρό ήπαρ και ζούσαν περισσότερο από τους συνομηλίκους τους. Οι αλλαγές που παρατηρήθηκαν στη μελέτη ισοδυναμούσαν με τέσσερα έως πέντε ακόμη χρόνια στη ζωή ενός ατόμου.

Η ερευνητική ομάδα διαπίστωσε επίσης ότι τα σταφύλια βελτιώνουν τη λειτουργία των νευρώνων και προστατεύουν από τη νόσο του Αλτσχάιμερ. Επίσης, είχαν θετικές επιδράσεις στη συμπεριφορά και τη γνωστική λειτουργία, γεγονός που έδειξε εξασθένηση σε ποντίκια που τρέφονταν με δίαιτα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά χωρίς το εκχύλισμα σταφυλιού.

Τα αποτελέσματα έδειξαν τη δυνατότητα των σταφυλιών να ρυθμίζουν τη γονιδιακή έκφραση, να αποτρέπουν την οξειδωτική βλάβη, να προκαλούν μεταβολικές αλλαγές στα λιπαρά οξέα, να βελτιώνουν την κατάσταση ενός λιπώδους ήπατος και να παρατείνουν τη ζωή ακόμη και όταν κάποιος τρώει μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Πρόσφατες μελέτες δείχνουν επίσης ότι η κατανάλωση σταφυλιών μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής ή εγκεφαλικού επεισοδίου.

- Advertisement -

ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Ροή ειδήσεων

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χριστιανοί ηγέτες απαιτούν ίση εκπροσώπηση και προστασία για τις μειονότητες του Πακιστάν στις συνταγματικές μεταρρυθμίσεις

Οι οργανώσεις για τα χριστιανικά δικαιώματα κάλεσαν την ομοσπονδιακή κυβέρνηση του Πακιστάν να εισαγάγει μια σειρά συνταγματικών μεταρρυθμίσεων που αποσκοπούν στην ενίσχυση της προστασίας...

Tεράστιος οικονομικός ”πόλεμος”: Ο Τραμπ αυξάνει στο 25% τους δασμούς σε αυτοκίνητα και φορτηγά από την ΕΕ

Ο Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε ότι από την επόμενη εβδομάδα οι Ηνωμένες Πολιτείες θα αυξήσουν τους δασμούς στα αυτοκίνητα και φορτηγά που εισάγονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, επικαλούμενος μη συμμόρφωση με...

Αποκάλυψη: Η Ρωσία δίστασε να εξοπλίσει το Ιράν με προηγμένα οπλικά συστήματα-Φοβήθηκε ότι θα καταστραφούν εύκολα από Ισραήλ-Βοήθησε μόνο με δορυφόρους

Τι αναφέρει ισραηλινό ΜΜΕ: Σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές και αναλύσεις (2024–2026), η Ρωσία έχει επιδείξει δισταγμό και σημαντικές καθυστερήσεις στην προμήθεια προηγμένων συστημάτων αεράμυνας, με...

Λευκός Οίκος: ”Δεν έχουν οριστικοποιηθεί οι συμφωνίες”-Ο Τραμπ ισχυρίζεται ότι το σχέδιο 10 σημείων του Ανώτατου Συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας του Ιράν δεν είναι ακριβές-”Πυρά”...

Ο Λευκός Οίκος αναφέρει ότι βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις για πιθανές δια ζώσης συνομιλίες με το Ιράν, αλλά δεν έχουν οριστικοποιηθεί συμφωνίες. «Τίποτα δεν...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Τουρκική ”αυτοκτονία”: ”Θα κατακτήσουμε την Ιερουσαλήμ!”-Τα ”έχασε” Υπουργός του Ερντογάν – Βίντεο

Ο υπουργός Εσωτερικών, Μουσταφά Τσιφτσί, δεν δίστασε να καταθέσει δημόσια τις απόλυτα εκτός τόπου και χρόνου ηγεμονικές του βλέψεις, βάζοντας στο στόχαστρο έναν από...

Όλα στη ”φόρα”: Ο Ερντογάν προστάτευσε τρομοκράτες της Χαμάς – Η ομολογία που το ”καίει”

Ένα καταδικασμένο ανώτερο στέλεχος της παλαιστινιακής τζιχαντιστικής ομάδας Χαμάς, το οποίο αργότερα εγκαταστάθηκε στην Τουρκία, παρείχε σπάνιες εμπιστευτικές λεπτομέρειες για το πώς η ισλαμιστική...

Διέσυρε τον Ερντογάν-”Κεραυνοί” Μάικλ Ρούμπιν κατά της Τουρκίας μέσα στο Κονγκρέσο!-Βίντεο

Την Τουρκία κατακεραύνωσε ο διευθυντής ανάλυσης του Middle East Forum Μάικλ Ρούμπιν σε κατάθεσή του ενώπιον της Επιτροπής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων «Τομ Λάντος» του Κογκρέσου. https://www.youtube.com/watch?v=6IFRt1LxMOk

”Γεράκια” & ”Φαντάσματα” σε Νορβηγία & Ισπανία: Η ελίτ των ελληνικών μαχητικών στέλνει μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση

Με μια εντυπωσιακή επίδειξη στρατηγικής ευελιξίας και επιχειρησιακής ισχύος, η ελληνική Πολεμική Αεροπορία (ΠΑ) δίνει βροντερό «παρών» στη διασυμμαχική άσκηση Ramstein Flag 2026. Η ελληνική...